23/1 Hemskt va man skriver här då..

Tänker inte börja med något slags dålig inledning om varför jag inte skrivit igen =)

Sitter i nuläget med kaffe och knäckebröd och försöker tagga upp för en dag på jobbet (9-22) men det går bara inte. Jag VILL vara hemma och mysa med familjen idag!!

Det är sjukt jobbigt att vara så nära dom men ändå så långt borta.. Usch! Man blir bitter ibland.. Men pengar behövs :/

Har dessutom träning idag som jag egentligen inte alls vill missa men det får jag göra det med.. SKIT!

Nu ska jag försöka vara lite positiv.. Älskar min familj =)

Skriver osammanhängande märker jag..

Fick brev i fredags om återträff för årskurs 9 på Norrevång, det är tydligen 10 år sen. Ska man/ska man inte?? jag vet inte. Har ingen lust men det är väl en sån sak som man ångrar om man hoppar över det.

Nej.. nu borsta av tänderna och sen gå upp o pussa lite på Lotta!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0