2011 är här med allt vad det innebär

Tänka sig att man sitter här igen! Det är nog rekordlänge sen nu. Men va fasen det är ju ett nytt år nu så man får väl ta nya tag antar jag. Det är ju ett år när det lär hända en hel del.

- Vi flyttar äntligen till vårt hus om 50 dagar, om jag räknade rätt nu =) Något i den stilen är det i alla fall.

- Jag går ut från skolan och ska ut i arbetslivet igen, spännande och skrämmande. Man har sin lilla trygghet där och den ska bort.

- Lillchefen kommer ta en massa kliv i livet och det gäller att finnas där för honom i alla väder! Han är 4 månader den 13 Januari.. =)

Dessutom är det lite annat på gång som jag verkligen hoppas på så att den verkliga gnistan kommer tillbaka.

Vad kan mer vara värt att nämna efter så här lång tid??

Vi bor hos mina svärföräldrar just nu, det har gått över förväntan ska jag erkänna men FAN vad jag vill ha mitt egna nu.

Väntar på tid hos läkaren för att kolla upp min mage, får ju sanslöst ont lite då och då. DET tar på krafterna, allas krafter..!

Hädanefter ska jag nog försöka skriva lite varje dag, meninsglöst annars.

Lite kaffe nu kanske?

CHECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0