30/9 Vi får dela upp detta lite

För att förenkla det lite för mig så får mina inlägg lite underrubriker i fortsättningen med lite text till så klart..

Skolan

Skolan känns inte alls bra för tillfället vilket ska upp till ytan i morgon. har filat lite på en lista över saker jag ska ta upp med min mentor som jag är missnöjd med. Det får ta hur det vill, bära eller brist, det måste finnas gränser för vissa saker!
Ämnena i sig annars är väl hyfsat intressanta och roliga just nu. Sociologi verkar väldigt intressant.

Familjen

Min familj är det bästa jag vet! Jag älskar Lotta och Casper så otroligt mycket, kan inte beskriva det.
Idag har vi varit och fotograferats till tidningen (onsdag nästa vecka). Efter det tog Lotta en promenad till Coop med vagnen där vi möttes upp (jag fick ta bilen). Vi handlade massa olika doningar.. Just nu sover båda mina älsklingar, den ena hårdare än den andre, mer säger jag inte ;)

Idrott

Ja, ikväll är det träning. Blir det många fler? Det beror på.. Innan träningen idag ska jag och Martin på möte med AIF. Vi får se vad det ger. Jag hoppas så klart på en fortsättning. Helst med 95:orna!
Drog in lite pengar på Champions League igår och hoppas på samma utdelning ikväll när det vankas Elitseriehockey..

Övrigt

Vi har kört de första grejerna till huset nu, stora flytten blir på Lördag men det blir nog lite kört i morgon med.
Tele2 är ena "siggiga" rackare men nu har vi lyckats nå en deal med dom om vårt TV-abonnemang som dom inte kan leverera men som vi tvingas betala !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0