24/9 Det blir inget vettigt

Det blir inte bra med att ha fler bloggar har jag kommit unifund med. Jag kör allt här istället. Denna är jag van vid, min trygghet =)

Äntligen har min son kommit till världen! Casper.. En rejäl liten man på 4390g! Han föddes den 13 september så han har ju hunnit bli 10 dagar utan att jag skrivit men tiden finns inte riktigt som jag vill.. Blir nog bättre när man fått lite mer rutin på saker o ting.

Jag ägnar mig inte åt någon sammanfattning så ni får fråga om ni vill veta något om de första 10 dagarna=)

Idag ska vi i alla fall ta vagnen och gå till Lottas mormor & morfar. Olle har blivit 90 stolta år under tiden som vi var på BB så vi får gå dit idag och gratta honom lite.

Måste säga att det är helt underbart att vara pappa.. Vilken omställning i livet! Man tänker helt annorlunda.
Svårt är det såklart med, bara att få på ett par byxor är en verkstad. För att inte prata om bajset.. Herregud. Det gick bra med blöjor i början men när Lotta var på HM uppstod ett smärre bajs/kiss-kaos så därefter har det låst sig men det kommer igen =)

Dags att klä på sig nu så man kan pysa när Casper vaknar..


Kommentarer
Postat av: Gisse

grattis som fanken. vad söt han är :)

Viktor hälsar!

2010-09-24 @ 17:18:26
URL: http://giselasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0