Vilken dag..

Dagen..

Det började med att jag försov mig så pass länge att det kändes galet onödigt att köra till skolan så det fick bli en flexdag ;)
SEN har det varit ett evigt grejande, har kört massvis saker från huset. De tunga sakerna hjälpte Anders mig med, VILKEN VÄN! UNDERBAR!
Dessutom har vi tittat på ytterligare ett hus idag. Blir nog inget med det. Känns som att man får för lite för pengarna.
Huset..

Är i stort sett tomt där nu. Kvällen ägnades åt att ryka ihop med hyresvärden. För mig är han förenad med ondska.. Vet inte om jag/vi ska löpa linan ut och se till så att inte fler blir lurade. Frågan är om man orkar det.

Familjen..

Jag bara älskar min familj, utan dom hade jag inte orkat. Tack Lotta, Casper, Mamma, Pappa, Ingela och Walle för att ni finns!

Exakt nu..

Lotta ligger och läser "käringblaska" och är allmänt söt. Casper sover och är också söt =)
Jag bloggar och ska snart krypa ner så man orkar med morgondagen. (utbildning 9-17 och träning 17.30-19) PUUH...

Övrigt...

Hoppas min lille Tizma har det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0