Måtte denna veckan rulla bort som en våg

Skolan..

Är verkligen så fruktansvärd just nu, allt är en pina!! Allt, allt och ALLT!

Familjen..

Ja, det flyter väl på antar jag. Det är tufft nu men det får gå. Skolan sabbar mitt humör så jag är väl inte den mest underhållande människan att ha i sin närhet.

Dagen..

Har kollat på ett hus idag som inte alls var vad det såg ut som på hemnet. Varför fuskar man?? Eller fuskar är kanske fel ord men det känns lite så. OM man ska renovera kan man väl göra det ordentligt istället för att bara måla över skavankerna. Det syns ju om man säger så..
Ikväll somnade jag och sov för länge vilket innebär en natt åt skogen, vilket i sin tur ger en dag i morgon som lär bli segare än skumgummi.

Exakt nu..

Sitter vi i soffan och inväntar PH. Inte för att det intresserar mig men det är i alla fall något att vila ögonen på i brist på annat. Casper sover..

Hoppas..

Att huset i morgon är bättre än de tidigare. Mitt hopp står till detta huset, jag tror på det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0