18/11 Svårt med överskriften

Skolan..
Det känns faktiskt bara bättre och bättre nu. Kan bero på att jag har kommit i fatt mig med nästan allt. Det har tagit tid men det har gått ändå även om det varit ruskigt jobbigt emellanåt. I morgon ska vi till Högavång och spela forumsspel. Tro det eller ej men det är inte "spelet" som är jobbigt utan när man ska "jokra" och försöka få igång 20 tysta 13-åringar. Det blir inte lätt.. Risk för tunghäfta. I spelet har inte min karaktär så mycket att säga så det känns lugnt.

Familjen..
Är underbar!! Man lär känna Casper mer och mer för varje dag vilket är en underbar känsla..! 
Idag har vi varit både på föräldraträff och varit och träffat prästen inför dopet. Det mesta är klart inför det men lite till ska falla på plats. Det löser sig =)
Prästen tjatade sönder oss om historik och annat blablabla.. Föräldragruppen bestod av 4 kvinnor, 4 barn, 1 barnmorska och så lilla jag.. Trevligt men kanske hade varit ännu bättre med en manlig medspelare åtminstone.. Casper sov, gjorde ett gästspel på 10 minuter och sen somnade han igen.. =) Lugnet själv.. 

HUSET!!
NU ÄR DET VÅRT!! Vi har skrivit alla papper och allt är klart!! SJUKT GÖTT! Det blir inte inflyttning förrän 1 Mars men det får gå =) Lite mer tid att spara pengar, så man får se det.. Finns redan en hel del planer för vad som ska göras men det håller jag för mig själv lite till;) 



http://www.youtube.com/watch?v=4YhEo7QQ_jk   Lyssna på DENNA!! Den är till min familj!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0