15/11 Dagen efter Fars dag

Familjen (den bästa)

Haha, igår var det Fars dag, MIN dag=) Casper (och Lotta) gav mig presenter på sängen.. Helt kanon! Känns helt fantastiskt!! Tack, JAG ÄLSKAR ER!!

Casper blir bara härligare för varje dag, nu får man kontakt med honom, han reagerar när man pratar med honom, skrattar och är kittlig mellan tårna..

På onsdag ska han vägas igen, en händelse som alltid är lika nervöst.

Skolan

Igår var första Söndagen på väldigt länge utan ångest för just skolan. Jag är nästan helt i fatt nu och kan slappna av liiite och hänga med ordentligt. Gött!

Hemligheten

Det är nära nu.. Snart kan jag skriva den ;)

Exakt nu..

Casper och Lotta sover gott ännu =) Jag ska dricka lite kaffe innan det bär av till skolan.. Föreläsning hela dagen tydligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0