28/8 Still in to it..

Jaha.. Sista 2 veckorna har bestått av skola, fotboll, soffmys och MYCKET huvudvärk! Denna veckan har jag bara varit i skolan en dag, i onsdags och just då höll vi på med en massa planering inför Hajken som är nästa vecka tis, ons och torsdag.

I onsdags blev huvudvärken lite väl jobbig så vi åkte ner till Lund igen. Jag avskyr att vara där nere, sjukhus överhuvudtaget. Blev en hel del timmar där nere och jag räknade kallt med att bli inlagd, minst för observation.
Fick dock ruskigt sköna nyheter där nere, det var inga fel. För er som inte vet varför jag flänger till Lund så har jag en slang inopererad sen jag var liten. Den hjälper till som vätskekanal. Nu var det som sagt inga fel och jag fick åka hem igen. Istället föll misstankarna mot bihålorna så det blev sjukan här igår men jag är tydligen frisk som en lärka. Spännignshuvudvärk säger de som kan (läkarna).

Nu är det bara 4 dagar kvar tills mitt lilla barn kommer till världen, kan ju dröja längre eller komma innan men får gå på det iaf. Jag längtar jäklar så jag håller på att spricka. kan undra hur man blir som far.. Redan mycket som ändrats i mitt tänk känns det som (kanske borde ändrats tidigare).

Idag har vi varit i Asarum och ätit Lasagne och kollat på fotboll..

Nu tittar vi (mest Lotta) på nya Dansfeber men det verkar vara lite för mycket "TV4" för mig..
Blir nog ett öga på Mystic River sen..

Bilden är tagen vid huset vi ska flytta till 1 okt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0