25/2 Ny blogg !!

Som ni ser är allt det gamla borta.. Det finns inte längre :)
När jag skapade den bloggen var jag ensam, förvirrad, ledsen och fylld med hat. Jag ville framstå som något/någon jag inte är.
Nu har jag haft lite drygt ett år på mig att gnälla av mig lite.  Så tanken med denna nya bloggen är alltså att starta igen. MEN som den jag ÄR, inget annat. Nu är Nu, Då var Då.. Jag kommer så klart att gnälla lie här med men tanken är att det ska röra mer stora problem, inte sånt som att jag har sovit dåligt eller att någon i min närhet är dum i huvudet.
Jag kommer inte tänka på vad folk vill läsa utan skriva om det som faller mig in. Min idrott, mitt jobb, ja, MITT liv helt enkelt. Det kommer inte bli någon terapi som min förra blogg var.. Mer än dagbok för mig själv där jag kan gå tillbaka o se vad jag ställt till med för galenskap. Nu ser jag att den ska inne hålla ganska mycket, hehe,,,
Hur som helst... NY GLAD OCH POSITIV!

Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på dagens avsnitt av Andra Avenyn med min FETA katt i knät :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

YEAAH!! F E T A Tizma! Rock on!

2009-02-25 @ 18:53:31
URL: http://aahlenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0