30/5 Ett jäkla tag sen jag skrev

Det var riktigt länge sen jag skrev här nu, 3 veckor sen mer bestämt.

Orkar inte med någon längre tillbakablick. I Måndags hände det jag absolut inte ville skulle hända mer.. Operation pga.. (ingen mening att förklara) I alla fall, natten mot tisdag låg jag på bordet. Var uppe och dansade runt ganska snabbt efter och fick åka hem i onsdags. Fick ett smärre bakslag på torsdagen eftersom man är så jävla dum och flyger runt värre än man hade semester. Så nu är det VILA som gäller.. Vill gärna vara frisk tills jobbet ska börja.

Under den senaste veckan så MÅSTE jag nämna hur jäkla underbar Lotta har varit, Hon har verkligen ställt upp till 1000%, gravid o allt. Känns dumt att hon ska fixa och dona...

Vad ska man då fylla 3 veckor med? Ja, bra fråga.. Har hittills blivit en del tips och mkt film. Dessvärre mkt godis med.. Får träna bort det sen. Såg den senaste Fast & Furious filmen i förrgår.. RIkitgt bra igen.. Lär komma en 5:e.

Nu får det bli soffmys med Tizma och invänta Lotta som är på "Mors-dag-tillställning". Skönt för henne att slippa sitta hemma hela tiden.. Unnar henne det!!

V.28 e påbörjad... Kom igen kära tid.. rulla på nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0