5/6 Härliga liv =)

Vad har hänt sen sist? Bra grejer..

1. Har tagit bort stygnen, hemskt jobbigt. Jag vänjer mig aldrig vid det.. Hon som gjorde det var kanonbra!

2. Jag och världens bästa har förlovat oss =) Kan inte bli lyckligare...=)

Inhandlat lite kläder..
Flip-Flop
Armband
Solglasögon

Det var visst inga kläder men i alla fall.

Igår var vi först i Mörrum, jag kollade på Söderling som dansade till Final i Franska Öppna.. Sen åkte vi till frisörskan och Lotta klippte sig.
Vidare hem, bytte om och drog till Lotas föräldrar och grillade och drack lite Pyz/Malte.

Ikväll får vi hoppas det blir fint väder.. Vi ska ut o grilla i Mörrum med min moder, fader plus svärföräldrarna.

Inhandlade biljetter till Europe den 21 Juli häromdagen.. Inget dunderband men kan nog bli nice på torget i lilla Karlshamn skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0