28/6 Midsommar är över och värmen stannar

Då har det gått ganska många dagar igen sedan det uppdaterades här.
Ska man dra lite om midsommar? Vi kör på de..
Vi åkte ner till Kivik på Torsdagen där första fina kommentaren kom i höjd med Fjälkinge, "Hur fan kommer man till Åhus?" Jaa.. Man kör dit typ... =)

När vi väl var framme på campingen så gjorde Nilsson en otrolig fin entré med 4 motorstopp, Bra jobbat..
Vädret var kanon hela helgen sånär som på en kort regnskur.. Campingen var inte lyx men allt fanns och var bra.
Självklart när man är iväg så här händer en massa saker man kan skratta enormt åt men det får nog stanna i Kivik det mesta ;) En sak kan jag ju nämna och det är att jag och Martin blev tagna för att vara homosexuella när vi var ute och gick med Hjalmar i barnvagnen, fotade utsikten och drack öl vid havet. "Vem av er är kvinna i ert förhållande?" Tack för den.. =)

Finns väl inte så mycket mer och säga mer än att jag älskar mitt liv och min familj så oerhört mycket!

   





- "Gå o lägg dig gobbajäävel"

- "Jag gaur ente en jävla meter tee"

- " Heej oo Håå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0