17/6 Jobbedax

Idag jobbar jag 11.30-23.00, så det bär av om en timme.. Lotta jobbar med så hemma hade jag inte gjort någon nytta =)

Satan va arg jag var i natt. Trött som en stut vankade jag och la mig redan 23.05, somnade bums och vaknade 20 minuter senare av ett sjuhelvetes liv ute på gatan. Då visar det sig att grannen med 5-6 vänner har värsta discot på gatan!! En stor jävla bergssprängare med baslåda o allt(aslådan står farligt till utanför min dörr nu). Efter 10 min jobbig ilska över detta grep jag telen o ringde på vår kära ordningsmakt men dom hade så klart inte tid att köra 500 m och be dom tysta sig.. Vad fan har man poliser till kan man fråga sig ibland! Men men.. Solen gick upp idag i alla fall=)

Blir inte mycket av VM idag, hoppas man kan lura med sig någon till soffan på jobbet, vore guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0