1/6 Eller?

Idag är första daen på sommaren.. Man kan inte riktigt tro det med tanke på vädret. För Jävligt!

Börjar kännas aningen bättre i kroppen nu men som sagt, ska ta det lugnt lite extra så det inte blir något skit. Det enda är väl stygnen nu, de känns skapligt äckliga men åker bort på torsdag =)

Idag har jag varit en runda i Mörrum.. Farsan fick hämta mig eftersom bilen e på service. I mörrum kollade jag på Söderling-Federer, nästan.. När regnet kom tröt till slut med tålamod så jag åkte hem - Vilket jag inte borde gjort med facit i hand, han gick ju och vann!!

Annars...
Tycker synd om Lotta.. Det tar på kroppen.. Värt det? Jao... =)

På tal om ingenting.. Vi har världens konstigaste lilla katt. Hon har ryck nu att hon ska ligga exakt överllt där en annan ska slå sig ner. Jag är ju dessutom för snäll med så om hon har ena soffan tar jag snällt den andre =)

Jahapp.. Ytterligare ett fatalt meningslöst inlägg men men.. Kanske får kul av det om 10 år, vem vet?

SKÖLD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0