15/6 Nu gäller det att kriga

Jaha, en hel del har hänt sen sist jag skrev oc jag tänker inte dra upp allt här.

En sak kan vara värd att nämna. Skolan kallade till möte med mig där de förklarade att jag kommunicerade alldeles för lite med dom o.s.v. + massa uppgifter jag skulle göra. Det roliga är att under min sjukskrivning har jag ringt och pratat in meddelanden både på en lärares privata och jobb-tele, men ingen som ringt upp. Är det min kommunikation som brister där??
Hur som helst så fick jag 5 uppgifter jag ska göra + kompl. av mina lia-uppg. (Trots att jag blivit godkänd!!) Så nu får man kämpa på denna veckan och föröska bli klar med dom 5 iaf.

I övrigt är det väl bra nu tycker jag, fick min dos av SRF.. Överskattat!

Fotbolls-VM är underbart trots vuvuzelor, dåliga bollar och lite mål =)

Idag ska jag jobba första dagen sen sjukskrivningen... typ 4 veckor sen alltså. Lite nervös men inte farligt.

När jag kommer hem blir det att plugga och kolla på VM, Lotta jobbar så jag får göra det alldeles ensam :/

Grymt stolt över henne som hon krigar på med jobbet =) Stark tjej man har .. =)

Ja, nej... Det är väl inte mer just nu då.

Nordkoreas landslag e STÖRTSKÖNA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0