10/6 Det löser sig.. Det gör det alltid

Abstinensen har väl dämpat sig något nu. Kanske mest tack vare att det blir en tripp ner till SRF på Lördag kväll. Ska ner med Viktor..

Massa som händer nu annars, varje dag framöver känns bokad, bankbesök, husvisningar m.m..

Har fått en hel del jobb med vilket är riktigt bra!!

Idag har jag gjort ett riktigt kap, ringde upp tele2 och skulle förhandla bort Canal+. Vill inte ha det nu när Premiel League ska vara på Viasat och sen är det bara skit i övrigt på C+.. De satte stora käppar i hjulet först men efter samtal till Canal+ huvudkontor m.m lät dom mig bryta mitt C+-paket och öppna ett nytt där viasat-sport m.fl. ingår. Vi får TV1000-kanalerna istället plus att vi får behållla vårt nöjespaket. Detta till en kostnad av 319:- i månaden, det ska man jämföra med 358:- idag.. =) Alltså, jag kan se Premier League, NHL, KHL, Champions League plus en massa skitfilmer (precis som C+) och behålla vårt nöjespkt.. Billigare än idag! Det gillas.. OCH, jag glömde nästan att vi får 3 gratis månader med.. GOTT!!

Idag får Lotta sin nya mobil, som ett barn som väntar på tomten =) Man vet hur det är.. Haha, fint..

Ikväll blir det träning med pöjkarna samt en husvisning. Inte helt fel det heller..

En kaffe och lite vändtia nu?? Ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0