31/8 Idag vill jag bli miljonär..

Nu har vi precis varit borta på Coop och satsat lite pengar på både hästar och fotboll. Man får ge det en chans då och då =)

Det händer inte så mycket just nu, har fått lite mer jobb vilket såklart är skönt. Tiden rullar på och Lottas mage växer.. Kan erkänna att jag börjar bli lite nervös nu. I vissa situationer tänker jag: Nästa gång jag gör detta är jag pappa.. Konstiga tankar men så är det.

Idag blir det att kolla på MAIF-AIK i Mörrum.

Sov länge idag så risken är väl stor att det blir sent ikväll.. Manager då kanske?

Grabbarna i Danmark har gått till final, de spelar idag 17.20 - Hålla tummen!

Har fått upp kontakten igen med ÖSK:s sportchef som eventuellt vill ta emot mig där uppe i vår. Hade varit en upplevelse och erfarenhet.

Bra väder idag - En whiskey ikväll? hmm...

Älskar dig Lotta!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0