27/1 Lönedag igen =)

Denna månad var ju skojig=) Tre utbetalningar från olika ställen, man skulle ha det så jämt! Fats o andra sidan får jag inte så stor nytta av pengarna, nu... Dom ska sparas till hårdare tider=)

Igår gick dagen precis som den skulle, inget speciellt hände mer än att det konstaterades att merparten av pensionärerna som var på samma föreläsning som oss igår betedde sig som arga hundar, ledsna 3-åringar och trångsynta/bittra pensionärer i en hemsk jävla blandning. Skärpning! "Lär gamla hundar sitta"

Träningen på kvällen gick kanon, dom var trötta men höll huvudet uppe väldigt starkt!

När jag kom hem blev det en mix mellan Sortera/Packa/Paradise Hotel.. Jag vill inte se skiten men kan inte låta bli! Skiit.. Cimon åkte ut igår vilket var jävla trist eftersom jag tyckte det var en värdig vinnare.. men men. Han blev huggen i ryggen. Det roliga i det hela är att personen som "fick ut honom" blev ruskigt påhoppad och på hans blogg pågår någon slags hatkampanj.. Hallaoo Evrybåådy?? Det är ett spel, hon får nog sitt så droppa bitterheten!! Fuckers!!

Idag blir det ju skola som vanligt, därefter bär det direkt av till Bromölla möbelaffär och hämta nya bordet =)
Sen lär jag ju få hem och packa även om man är en jävla slowstarter =)

Ha en galet bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0