25/1 "Lönedag"

Jaha, idag skulle man kunna vara kung i baren.. *Host*.. Eller inte. Riktigt så vassa e inte slantarna från CSN men dom är relativt sköna ändå!

NU har en sak slagit mig.. Har nu på morgonen läst Cimons blogg, Andreas bloog, Jackies blogg samtliga från PH + att jag råkade länkas in på Meral Tasbas blogg..
Hur fan går det för dessa människor när dom liksom inte är så attraktiva på marknaden längre?? Vilket jag iofs trodde Meral var för länge sen.. I nuläget får jag ju säga att de verkar tillbringa sin vardag i ett ständigt riskbruk, champagne här, en bira där, vodka till frukost där (tisdag) m.m. Det är ju inte  bra??
Deras "rockstarstajl" lär ju vara asrolig en tid men vad händer sen som sagt???

Har sovit som en stock i natt förresten och är pigg som en lärka idag, kvällen tillbringas ensam och jävlig eftersom Lotta ska jobba :/ Trist men ett ont måste...

Nu blir det skolan.. Droglära mellan 9-15.30 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0