24/1 Ljuvliga söndag =)

Jag älskar verkligen söndagar, dessa sönderromantiserade bilder av människor som njuter av sitt morronkaffe, en snöig, kall och mångfärgad utsikt är verkligen sanna=) Så då förstår ni kanske vad jag gör..

Har inte blivit någon update här på några dagar, har tänkt: "Fan, nu ska jag blogga lite men det har inte blivit av".

Jag tänker inte ge mig in på en summering av de senaste dagarna, detta av två ganska enkla anledningar.. 1. Det har inte hänt något gigantiskt, 2. Jag tror inte ni är speciellt intresserade av att läsa det.
Det är fan ett av de största problemen när man skriver blogg och bara är en sketen student och ingen B-kändis vars bloggar sönderbombas.. Vad ska man egentligen skriva om? Det bästa för en annan kanske är att bara ha det som en egen dagbok med allmän tillgång, terapi.. Som krona på det verket har jag inget att direkt "skriva av mig" om just nu..

Det får helt enkelt bli stopp här just nu, skriver mer ikväll.. Då ska jag avslöja stora saker såsom hur det gick på träning m.m =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0