17/1 Varning för bubblande inlägg..

Det är så grymt skönt att vakna tidigt på morgonen utan att känna att man behöver sova mer, sätta sig vid datorn i ett par träningsbyxor och en oversize munktröja.. På med glasögonen och kolla in standardsidorna=) Exempel på såna kan vara.. Facebook, Aftonbladet, Mailen, Cimons blogg, lite fotbollshemsidor och övrigt som inte är så väsentligt(precis om att de nämnda är det)
När man kollat ytligt på alla är det dags att sätta på kaffet för då har ögonen börjat bli grusiga igen.. Starkt as hell ska det vara!
Där någonstans är vi alltså nu.. Det blåser som själve fan ute!
Får väl kanske köra en liten söndagssummering som det så vackert heter=)

I Fredags var vi runt lite hos folk och hälsade på. Bl.a. en underbart god middag hos svärföräldrarna, ett bar pilsner till det och en MacAllan=) Kollade på "vem vet mest" där och det kändes ungefär som att jag och Walle utmanade varann i det tysta, i det undermedvetna=) Båda var nämligen väldigt snabba med att svara om det var något vi kunde=) Känns som att han tog mig i längden. Kvällen avslutades hemma med meck med nya kameran. Fick den i tidig inflyttningspresent av Mor & Far. Riktigt glad för den. Därefter blev det film med mys i soffan..

Lördagen startade tidigare än vad som är riktigt friskt. 06.50 ringde klockan. Bara att hiva upp kroppen.. 09.00 Träning i simhallen med P-95. Gick väl sådär. Jag hade aldrig lagt upp ett vattenpass innan så det blev lite kaotiskt men de verkade nöjda i alla fall och var duktiga (som vanligt). När jag kom hem slog ensamheten mig i ansiktet med sin läskiga kyla och precis som vanligt vankade jag mellan denna datorn, den andra datorn och tv-soffan i åtskilliga timmar innan det hände något alls. Jäva skit.. Stack i alla fall och tippade med broder. Han var ovanligt uppåt=) Middag och fotboll i Mörrum. Handla, diska och rensa kattlåda.. Vansinne över en ickefungerande blogg oc ja sen var ensamheten över=) Lotta kom hem och kvällen avslutades som sig bör efter 12 timmars jobb med soffan.. DÄR är dagens lilla problem. Varför är det så jävla sköt att somna på soffan och var är det så skönt att ta sig därifrån?? Illa Illa...

Idag blir det lugnt som tusan fram till 12.45 då det ska planeras lite för stundande cuper med mera innan det är träning med P-95 kl.14..  
  
Förresten, ett av de mest dryga "vaden" kan ha skapats.. Pappa ska inte raka sig förrän Mörrums Hockey vinner än match. Följdfrågan är.. Vill man med dessa ord på något vis skapa hopp eller bara se bedrövlig ut?=)

               

Brukar akta mig för att lägga upp bilder på mig själv men va fan, kanske läge att acceptera missödet som blivit och inse att det är ganska bra ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0