11/1 Jag vill inte klaga!!

Dock är jag fan tvungen att tycka LITE synd om mig själv nu, är brutalt förkyld och det är absolut det värsta jag vet! Jag tar hellre en riktig maginfluensa, det är över i ett nafs medans detta äckliga tillståndet kan hålla i sig evigheter! SÅ, nu har jag klagat av mig lite..

Skolan har börjat igen, känns hyfsat ändå.. Man vet i alla fall vad man ska göra om dagarna. Ska bara gå fram till v.8, där e det sportlov o sen är dte typ 2 veckor i skolan innan det blir 10 veckors praktik. =)

Det finns egentligen bara EN positiv sak med att bli sjuk just nu, det är afrikanska mästerskapen på TV=) det gynnar..

En sak till som absolut bör nämnas är att jag lekte hem bowlingen i lördags.. med 4 raka strikes slog jag luften ur "motståndet" =)
I söndags var de SM-kval med 95orna, i semi fick vi Lyckeby som är ruskigt bra inomhus.. Vann bl.a. DM.. Nu var det äntligen vår tur att ta dom.. 9-8(?) efter straffar =) Riktigt roligt att se ögonen på grabbarna när dom vann! DET brinner jag för.. '
O lite mer därtill så klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0