1/1 2LAX10

Jag har i afton funderat lite över det gångna året, vad som hänt, vad som gjorts, människor man mött med mera med mera... 
Tänkte ta fram några karameller som jag är nöjd med=)

2009 var året då...

* Jag såg Metallica live Globen!

* Jag tog steget och blev fotbollstränare

* Vi tog klivet upp i 4an igen med MGois

Framförallt träffade jag den underbaraste människan på jorden.. Lotta=) Jag älskar dig!!
Trodde inte att man skulle kunna må såhär oförskämt bra! Hon får mig verkligen att känna mig som Johan... Den där enkla personen med ganska taskigt trafikhumör och morronhumör och dessutom trivas bra som fan med det=) Tack för att du finns i mitt liv =) Det finns inte mer att begära just nu =)

Förhoppningsvis kommer 2010 bli ett riktigt kanonår på många sätt.. Jag kommer gå ut ettan på socped, jag kommer kanske vinna DM-Guld i morgon, Jag ska uteckla mina kunskaper inom fotbollen och utveckla min egna ledarfilosofi, jag ska flytta till en superfin lägenhet inne i stan med Lotta.. Ja, mycket mer lär hända men det får framtiden utvisa!

Så... Alla ni tappra som faktiskt bemödar era säkert redan tungt belastade datorer med att gå in på denna sidan, HA ETT RIKTIGT RIKTIGT BRA 2010!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskar dig också Johan och är otroligt glad att du finns i mitt liv. Du får mig att mår så otroligt bra =). pusss

2010-01-02 @ 12:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0