Maxade dagar..

Finns inte många minuter över om dagarna när man har tid att sitta här, tyvärr.. Det är ganska skönt att skriva av sig lite ibland.

Gårdagen, hmm.. Först var det ju praktik vilket iofs var ganska segt igår med en "långköraraktivitet" som varade hela eftermiddagen, fast visst.. Det är ju lätta pengar=)

Efter praktiken var vi och beställde barnvagn... DÄR kom det första jag skrev om den saken. Nu känns det som att det går bra, det är ingen hemlighet längre att det växer ett nytt litet liv i Lottas mage. "Bullen" sparkar nu, riktigt häftigt att känna på även om jag kanske är ganska dålig på att sitta ner o verkligen känna. Brukar i alla fall ha minst en liten konversation med magen varje dag =) Efter barnvagnsracet var vi och kollade på ett hus i Asarum, mest för att lära men när man väl är där blir man ju såå sugen. Huset har ett riktigt bra läge vilket är ett oerhört stort plus=) Vi får la se vad som händer..

Nu ska jag snart sticka till praktiken. Ska vara där till 13.30 idag och sen blir det anställningsintervju.. FINT!
Förhoppningsvis hinns det med en cykeltur med i eftermiddag.. Mina nya däck till cyklen är på ingång förresten, dom var i Malmoe igår så känns som att de kan komma idag eller imorgon..

Nae.. Dags att dra nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0