24/9 Ny "karriär"...

Det är med extremt glada fingrar jag sätter mig här just nu! Har haft prov idag i Psykologi(KBT) och det kändes som att det gick enligt planerna.

MEN det är inte det bästa..
Det bästa är att jag för ett par timmar sen tackade ja till att vara assisterande tränare i Asarum IF:s nuvarande P-14, blivande P-15. Det ha gått jäkligt fort.. I Måndags bestämdes att jag skulle på Grundkurs och BAS 1 - Ledarskap och idag blev det alltså klart. Har känt själv att träna 8-åringar är inget för mig och därför kom detta som ett brev på posten. Jag kommer assistera min f.d tränare Martin Willander och tillika min svåger, ska bli riktigt SKOJ! Framförallt är det enormt motiverande att vara med i en organisation som verkligen satsar på egna produkter. Så frågan är.. När behöver Svennis bli avbytt? =) haha...

Det är ju liksom på tiden att man inser att som spelare kommer jag inte liksom inte längre än Div.4, men som coach? Ja därligger ju framtiden framför en... SATSNING!!




Störst Genom Tiderna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0