11/9 Kommer inte på någon passande rubrik..

Jag kan vara den i särklass sämsta bloggare som någonsin vandrat omkring på vår planet.. Inte uppdaterat här sedan 26 Augusti. Det är jäkligt ILLA!
I nuet vi alla befinner oss i så sitter jag med huvudvärk, halsont och en kopp äckligt varmt te och försöker brainstorma lite över vad som händer o sker i livet just nu. Det är nästan så jag får presentera mig för mig själv för att veta men ska för er skull hoppa över detta..
Nu i veckan (mån-ons) har jag varit på hajk med SocPed 1 och 2. Det var jäkligt skoj. Vandring, paddling, massa grillning, fula mössor, lekar och mycket mera.. Första natten sov vi i vindskydd precis intill sjön.. Det var riktigt fint men jag "tog ansvaret" och antog vindskyddets sämsta plats vilket resulterade i en malande klaustrofobisk känsla, STORT tack till Ros-Marie som insåg allvaret i situationen och bytte plats med mig så att min själ fick en liten lugn stund=)
Andra natten var bättre, då sov vi i ett militärtält som vi på expertvis dunkade upp på en rekordtid mest likt Usaaaaain Boooolt!!
Hajken gav mkt nya bilder av folk kan jag ju säga utan att ta i..

Jag gjorde förra helgen comeback i A-laget efter min ANINGEN efterhängsna skada. Ett 11 minuter långt inhopp mot mina gamla kumpaner HIF resulterade i 2 frisparkar mot mig, en dunderlöpning utan att ens finnas med i någons tanke vad gäller att få en passning. Sen var den matchen över, seger med 0-1 efter mål av den smått otroliga Christoffer Niklasson=)
Imorgon fortsätter förhoppningsvis vårt segertåg då vi möter Backaryd.. Det SKA vara 3 friska poäng.




Grymt fuul bild som jag stal från Nellas blogg.. Leken heter "Fot-till-fot".. Grymt kul och jag ska ha min revansch en dag

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen lite ny läsning i bloggen! Kul!

2009-09-11 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0