8/10 Dagen då allt började =)

Ikväll 23.54 föddes jag =), alltså fyller jag 24 starka år idag..
Det är inte alls samma sak att fylla år längre. Förr längtade man efter det i flera veckor nu är det bara en dag som andra typ.
Till att börja med har inte ens mina kära syskon ringt o sagt grattis =) Haha, knappast förvånad =) Brorsan ringde visserligen i förrgår och sa grattis så han e väl förlåten.. En present har jag fått, presentkort på Black Magic av Lotta=) TACK !!!

Det är dock en jäkla massa minnen o sånt som bubblar dagar som denna. En del roliga och en del mindre roliga(åldersnoja?)

Igår fixade jag jobb förresten =).. Extrajobb alltså, på fritidsgårdarna runt om i kommunen. Måste hova in lite extra cash..

Nej nu ska jag driva bort resten av denna dagen med min sjuka näsa o hals..




Kommentarer
Postat av: Gisse

grattis på dig gubbe ;)

2009-10-08 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0