7/10 Morgon, regn och kaffe

Förkyld som ett ägg, feber och hosta...
Så ser det ut idag och jag kan inte påstå att jag gillar det!
Man vill göra något bra med alla dagar men hur fan gör man något bra efter såna förutsättningar??
Kan inte gärna sitta o njuta av vädret heela dagen även om det är underbart väder =)

Vid 11 idag ska jag dock till banken och ordna lite affärer.. HOPPAS!!

En del kommer säkert att ha ont av detta jag skriver nu men jag buntade på mig en herrans massa kläder igår och tog en runda till träningen med killarna. Bra fart, bra kamp och tycker vi fick igång snacket med på ett bra sätt. Så nu måste jag bli frisk till helgen i alla fall..=)

Nej, inget annat o skriva just nu...

Denna låten skär genom mitt hjärta som.. ja? SOM FAAN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0