7/10 I sin ensamhet kan man...

Ja, vad fan gör man när tjejen e på jobbet och man inte orkar göra spec mkt samtidigt som man hatar att bara ligga vid tv:n. Jag har pluggat, jag har tippat, jag har spelat FM och snart har jag skrivit blogg.. Diska? Orkar inte. Städa? Orkar inte. Alltså, Vad gör man då?
Antar att det mest sunda mot mig själv vore att slå upp psykologi-boken och läsa lite psykodynamik men aahh orkar inte!!
Efter 19 kan jag följa tipset men det är ju ett tag dit liksom.. Hmm??

Igår fick jag återigen höra att jag är lik Alan Smith, ni minns den där dåren som sparkade ner folk i Premier League och även gjorde ett och annat mål då o då.. Döm själva =)

     




Kommentarer
Postat av: Tina

Jadu Jojje, lite lika e ni nog allt. Inte humörsmässigt kan man ju dock hoppas, eller?

2009-10-07 @ 17:06:09
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Sofia

Lite snarlika tycker jag allt att ni är. Krya på dej:)

2009-10-07 @ 19:22:33
URL: http://sofia85.bloggagratis.se
Postat av: Tony

Det e väl bara till humöret som ni e lika Jojje=)

2009-10-09 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0