2/10 Frukost =)

Som jag skrev i föregående inlägg så var det en riktig kanondag igår.. Tre punkter gjorde dagen till en fin dag =)

* Godkänd på psykologi-provet. Alla hade uppnått kanonresultat i klassen, Gött =)
* Ingen huvudvärk på hela dagen förutom en liten stund på morgonen..
* Första träningen med AIF:s P-15.

Det här med träningen var nog det allra roligaste, helt underbart att "gå in i" fotbollen på ett annat vis än som spelare. Dessutom med ett sånt lag, duktiga och ambitiösa spelare, riktiga vinnarskallar! Kanonbra folk runt laget, Håkan och Anders. Så Martin förstås som lä mig ta mer ansvar än vad jag trodde första passet. Det var inte bamsemycket men ändå mer än väntat.
I helgen bär det av på utbildning, Grundkurs och Bas 1,Ledarskap. Fiiiint de=)

Störst tack bord Lotta få så hon får det, otroligt att du står ut med en fotbollsnörd som mig =)
Faktum är att jag ser på minst en match om dagen och det är ju inte sällan det är på HELT fel TV-Tider.. Ikväll är det dock inga matcher på TV så det kanske glädjer =)...
Tack i alla fall !!!!!

Idag blir det skola till 12.00, sen ska jag hämta min bil som är klar nu =)
I afton får det bli en kväll i lugnets tecken, Fredagsmys? =)

Tänkte avsluta med en hyllning till en av de bästa lärarna jag haft, Gert-Inge Ljungberg genom att visa hans alldeles egna lilla Youtube-klipp =) Njuuuuut.... Haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0