16/10 Fredag igen..

Det ska bli grymt skönt med helg nu, har varit extremt trött denna veckan helt utan anledning egentligen.. Igår spelade vi dessutom en ftbollsturnering på skolan där LÄRARNA vann och det tar på det dåliga "förlorarpsyket".

Ska ägna i stort sett hela helgen till att pula här hemma, finns en massa tråkiga kartonger och påsar som vill bli sorterade!  Förutom några timmar på Lördag, dessa kommer jag lägga ute i Asarum eftersom det är vinterns första inomhusträning då..=) Skönt o slippa frysa!

Till dagens STORA minus.. Ja tycker verkligen inte om när mitt goda morgonhumör störs av en del väldigt tragiska saker, eller kanske mest sorgliga.. Vet inte riktigt vilket ord jag ska sättta på det. Jag vet inte vad som är rätt och fel i det fallet men jag vet vad jag TYCKER och som Martin i "INLÅST" sa igår, det jag känner kan INGEN ta ifrån mig..

Nog om det, somliga (2) har klagat på att det "bara är fotboll i bloggen" så lite får det ju bli av den varan bara FÖR ATT =)

Charlie Davies, tidigare spelare i Hammarby numera i något franskt jävla Vin/Ost/Bröd-lag(??) Var för några dagar sen med i en tragisk bilolycka där en ung kvinna fick sätta livet till. Davies bröt vadben, skenben och fick ena lungan punkterad. EN TANKE TILL DAVIES OCH TILL ÖVRIGA INBLANDADE!

O nu blir det en avslutning som heter duga, detta kan vara det sjukaste jag sett på en hockeyrink - Jag bara älskar målvaktens reaktion efter åt.. Han är vad man brukar kalla ett STORT ???????


Kommentarer
Postat av: emilia

vilken grym kille han kommer nog bli nåt stort =) känner du igen den reaktionen som målvakten hade??=) ha en bra helg kram o hälsa lotta

2009-10-16 @ 15:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0