1/10 Idag blir det skola

Har inte varit i skolan på ett par dagar nu pga huvudvärken som jag har tjatat om här men idag får det bli skola, även om det dunkar lite. Psykologi hela dagen så det är i alla fall skoj.
Fan så mysigt för övrigt att sitta här i en nersläckt lägenhet med endast tangenternas knäppande ljud OCH det bästa av allt regnet utanför.. Jag älskar hösten!=)

Igårkväll var vi ute hos Martin och Annika och tittade på lille Hjalmar, heeeelt otroligt söt. Så söt att man ville kidnappa honom och behålla honom =)
Efter det körde vi upp till Lottas föräldrar och kollade på idol och sen Man.United-Wolfsburg.
En hyfsad match där Ryan Giggs var den stora giganten på planen i mina ögon. Ganska sjukt killen har gjort 800 matcher i Uniteds A-lag oc gjort mål i 18 säsonger i rad. Svårslaget!

När jag kom em ringde en pratsjuk f.d arbetskamrat.. haha! En och en annan whiskey i den lediga kroppen!

SJÄLVKLART ETT STORT TACK TILL DENNA STORSLAGNE IDROTTSMAN SOM NU LÄGGER AV!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0