10/10 Fan vilken viktig dag!!

  20.00 Danmark-Sverige... O jag är galet nervös!!!!!!!!!

Matchen ska ses med Martin, Håkan och Anders. Detta sker hos Håkan där middag serveras och öl intas. Även en planering inför vintern och våren ska fixas. Så det gäller att hålla fokus..
20.00 börjar alltså denna helvetesmatch som ska sätta blodet i dubbel fart och få hjärtat att slå frivolter. Jag tror självklart på seger men det är ju inte lätt! Usch... Jag borde göra lite nytta men jag kan inte koncentrera mig alls.=) Vilken jävla nörd man är...
Efter matchen VET jag att vid seger kommer Nilsson vara på ett himla festhumör men det gäller att behärska sig.. =) Högre odds på det än på Sverige...

Nu ska jag göra mig i ordning kanske skicka i sig en alkoholinriktad dryck för nervernas skull, det är ju ändå lördag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0