8/11 Ensam.. :/

Lotta jobbar i natt. Det är grymt tråkigt, tyst och tomt när man sitter här.
Ett jävla konstigt fenomen kryper sig på när man är själv så här, jag gör inget. Gör en sak 5 minuter, en annan nästa 5 o.s.v. Jag får liksom inte ro i kroppen på något underligt vis.
Har visserligen läst det vi skulle läsa i psykiatrin tills i morgon, det är ju bra!
Nu ägnar jag tiden åt att dricka te och skriva här=) Med lite nya Winnerbäck-låtar i bakgrunden, killen är ett GENI! På tv:n rullar fotbollen så dit kastar jag ett avlägset öga då o då.. NU borde jag ju verkligen ha ro att sänka mig framför fotbollen men icke, skumt.

Helgen kan ju kanske vara värd en sammafattning i brist på annat..

Fredag:
Föräldramöte på Solgårda. Innan det var dags att röra sig dit blev det en Whiskey med Martin och Walle(Lottas bror och pappa). Trevligt=) Väl nere på Solgårda blev det ett par öl med Martin och Håkan innan föräldrarna kom. Martin höll i mötet, käkade Gulasch-soppa och tog ett par öl till. Efter mötet blev det en sväng till Ivan där det blev ytterligare några öl och ett par Whiskey. En bra kväll!

Lördag:
Ja, vart tog dagen vägen? Minns knappt vad vi gjorde men på kvällen bvar vi i Mörrum och tog en pizza men världens märkligaste vitlökssås. Gott var det iaf! Sen kollade vi på Desperate Hours och Hooligan International innan sängen kallade :P

Söndag:
Sov för det första åt helvete för länge, 11.. Illa! Sen kom det folk och kollade på lägenheten helt plötsligt. Ringer man inte innan?? Det löste sig i alla fall och vi stack till asarum. Släppte Lotta hos hennes föräldrar och stack till Stenbacka och kollade på Kalles träning. Han e duktig lilleman =) Mellan 14-16 var det dags för vårt lag att träna. Sjukt jävla kul är det att vara tränare, eller ja.. Hjälptränare är jag ju=) Och ikväll som sagt, 5 minuter här och 5 minuter där.. Segt! Fotbollskanalen 23.30 ska jag se iallafall, stor risk att det blir Efterlyst också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0