23/11 Grattis Farsan!

Gårdagen var aningen seg, den anade bakfyllan uteblev men trött var jag! Ska fasen aldrig mer dricka på lördagar.. Eftersom vi har träning på söndagen vill jag vara 100% pigg då och inte känna mig ett uns hängig.
Lördagkvällen var dock riktigt trevlig så det var helt klart värt den trötthet som uppstod igår. Vi lagade god mat, drack gott och spelade ett roligt spel, "galenpanna" hette det.. Vilken syn för omvärlden när sex vuxna människor sitter med kort i pannan och blir smått irriterade för att man inte kan räkna ut vad det står =)
Jenny vann..

Idag har jag stått och köat för att få sprutan, vad händer? Jo, tro fan att vaccinet tar slut!! Smidigt! Så kvar sitter man utan att fått sprutan och en hel skoldag bortklantad.. Illa!!

Nu är Lotta och jobbar, till 17.00 sen blir det en runda till Mörrum eftersom att farsgubben fyller år idag.. Grattis igen!!

TV-kvällen ser trevlig ut, Ullared och Mamma till en mördare, CHECK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0