21/11 Vad händer idag då??

Kunde fan inte sova igår kväll, det ville sig intehelt enkelt. Gick troligen och la mig av fel anledning.. Blir bara så jävla besviken ibland. Men men.. slut med det nu!
Idag ska jag nog fasen ta mig i kragen och RÄFSA lite löv hemma hos Lottas föräldrar, kanske splittrar tankarna lite i alla fall.
Sen blir det förhoppningsvis lite umgänge med Martin och Annika.. Får se. Om inte annat är jag garanterad att umgås med världens bästa Lotta =)

Det här med blogg har jag funderat på sanslöst många gånger de senaste dagarna. Va fan får jag ut av det egentligen? Mer än att det kan vara skönt att skriva av sig. Det kan jag lika gärna göra på ett papper.. Där kan jag dessutom skriva ALLT, här måste jag ju av naturliga själ hålla inne en hel del vilket kanske inte alltid är bra. Är det så att undermedvetet vill man att någon/några ska gå och fundera på om det är just den personen man syftar på? Hmm.. Ja mycket möjligt.
Eller ska man bara lägga ner skiten, är ju ganska töntigt ur en annan synvinkel.. Läsa om mitt liv, hur intressant kan det vara??



  VS 


Kommentarer
Postat av: söran som väsnas

konstigt nog så gilla man (läs jag) de. . . =) fortsätt YoYeah!(jojje) hipp-hopp-iska /fred outta

2009-11-21 @ 17:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0