18/11 Surf the world...

God morgon alla ni som av ngn anledning hittar in här!!

Har nu på morgonen kopplat av med en kopp te, ett par rostade smörgåsar och en fet snus=) Under tiden har jag surfat runt på lite olika bloggar och hittat både bra och dåliga. Vissa visste jag om sen innan, andra inte. Blev dock fantastiskt varm i hjärtat när jag ser att en vän (Cedro) slängt upp vårt gamla projektarbete från Youtube, att den sedan får både ris och ros av folk är kanske inte så konstigt med tanke på den ohyggliga "energi" vi la ner på den. Den tod väl ett par timmar att slänga ihop MEN vi fick MVG!! Så ni som sågar den, något bra måste det varit i allt det dåliga =) Här kommer den i alla fall är också... Mina damer och herrar...



Nu till lite helt annat. I fredags och i måndags var jag ruskigt trött, försov mig och fick stressa oc ha mig vilket ju inte alls är bra att göra på morgonen=).. Oron malde en aning i kroppen över att jag blivit som innan, morgontrött och jävlig.. Innan kunde man liksom ligga och sova bort halva dagarna och det finns personer som vet och upplevt hur mycket jag hatar att göra det. Igår och idag har det dock visat sig att detta bara varit något tillfälligt då jag nu är uppe och far runt igen =)
Helgerna är helt okej att sova länge men så klart inte längre än 09.. Då har man ju ändå fått sig tre timmars sovmorgon samtidigt som man är uppe i god tid och kan lägga en fet guldram runt sin dag!!=)

Förresten!!! Igår fick jag 2 st inbjudningar till olika föreläsningar. En med Torbjörn Nilsson och en med Tommy Söderberg. Döfint ska det bli...=)

Vad har vi avslutningsvis lärt oss av detta inlägg?

1. Jag blir aldrig den nya Mel Gibson
2. En del bloggar är ett sätt för den människan att få bekräftelse över vilket märke hon har på sminket ;) Blää...
3. Denna bloggen är troligen inte mycket bättre =)
4. Upp med dököttet på morgonen så ska ni se vilken jävla fin dag det blir!!

O en sak till!! Paradise Hotel, jag har en frågeställning kring Paradise Hotel... Vilka är dom största idioterna kring detta samhällsfarliga program?
1. Dom som gjort det?
X. Dom som tittar på det?
2. "D-KändisWannabeerna" som är med i det?

Lyssna bara "Jag är så kåt.. Vad ska vi göra?... Ska vi knulla eller nåt?" Seriöst!!! =) WTF



Kommentarer
Postat av: Eva

Grymt bra video Rödluvan! Jag o Danne har skrattat gott! Kram syster

2009-11-18 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0