11/11 Jag får liksom ingen ordning..

Jag har alltid varit lite av en grubblare. Många dåliga minnen av det, mitt grubbel ledde till en massa skit förr som jag verkligen ångrar.
Idag/nu när jag grubblar kan det vara jobbigt men jag har lärt mig till 99% att inte gå på mina egna dumheter. Kanske är det därför det kan framstå som att jag ibland tar livet med en klackspark. Till viss del, jag tar inte ALLT på blodigt allvar och anser inte att man ska det, eller behöver om man inte vill. Var och en tar den väg man vill så klart.
Vart vill jag då komma med detta inlägg?? Ingenstans.. Bara grubblar lite, lyssnar på Lars Winnerbäck och minns en massa dumt man gjort. Självklart minns jag en del bra med men det dåliga sitter lite hårdare i "mina scheman" =)(SOCPED!!)

Nej fan, nu är det dags att ta tag i läxorna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0