Startar dagen med att kopiera en text =)

"haha, okej såhär är det.
jag är EGO, jag är ELAK, om jag känner för det :P
jag skrattar när mina vänner är underbara o dina vänder dig ryggen.
jag är stolt när folk säger att det va skönheten och odjuret,
för inse, jag ser så mycke bättre ut än dig.
många har sånt jag inte har. som jobb, mer pengar o eget hem.
jag kan fixa det.
men har du inte det jag har, då kommer du inte långt.
du kommer må dåligt o tycka illa om mig.
sorry, men jag är väldigt lyckligt lottad och stolt som fan.
jag hatar dig mer än någonsin.
så går det när man hotar dom  jag känner och anklagar mig för att ha skickat folk efter dig.
jag vet, du tog tillbaka det, men sorry, too late.
PUSS !"

Detta är en fin liten text som mitt ex lagt ut om mig på BDB, var liksom tvungen att visa upp den för mina läsare.. (ca 30)
Visst är den fin texten? Så sööööt.. =)

Annars är det stormsteg mot en ny underbar dag.. =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Hon låter ju underbar;)

2009-05-22 @ 17:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0