6/5 Stockholmsresan

I söndags lättade Saaben mot Stockholm. Ruskigt mkt skratt gjorde resan jävligt enkel.. De flesta höll ut länge men i slutändan var det bara jag o Ebba vakna=)
Väl uppe i sthlm var det bara att krypa ner direkt. Kunde dock inte sova eftersom man är grymt van vid att vara vaken hela nätterna. 3 timmars sömn blev grunden för den stora dagen  =)
Drog till stan ganska tidigt på Måndagen, vid 11.15 tog jag Pendeln.. Inne i stan mötte jag upp Vivvi. Vi gick i lite affärer drog nån öl o gick i fler affärer. Synd det finte finns mer tid när man väl är uppe :/
Men men.. Sen mötte jag upp Ebba & Becca, vi tog tunnelbanan mot Globen och letade upp en schysst pub precis utanför. Jävla vilket tempo vi fick upp, man blev bra varm i kläderna. Öl, Tequila o Jäger.. kanonfint!! Här inne mötte jag upp min f.d kollega och gode vän Leffe med =) Kul o ses!
Konserten då? Jo den var jäkligt bra trots de aningen hackiga platserna, högt upp! Är aningen avis på Ebba som hade ståplats.. =) Kul för henne iaf =)
hur som helst.. En kul resa, nästa mål blir Rockfestivalen om en månad.. Sen får man ju hålla tummarna för att Iron Maiden styr planet till Sverige nästa år för då kommer jag vara där =)

Lite blandade bilder från resan...

                                





Vill Ha Dig Här Nu !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0