25/5 Kul lördag =)

Tanken i lördags var att jag, Micke, Lasse o Rimma skulle ta ett par kalla på gården här o sen skulle man hem.
Temat urartade dock en aning kan jag ju säga. Göran, Fredda, Palmkvist, Martin och Henrik trillade in med.. Sen var det lugna slut. Har aldrig sett min vän Mikael så på kanelen =) Han var såå skön.. Hans illustration av hur han vände bort Lasse på träningen var oslagbar=) Jag låg dubbel kan jag säga. Idag har jag varit upp hos Linda ett tag o fikat lite, trevligt värre..
Sen träffade jag Ebba, äntligen.. det var såå kul =) Hon har världens bästa humor.. Kalla mig gärna känslig men det gör skadligt ont att hon ska flytta härifrån.. FY FAN! Visst det är bara 6 månader till att börja med men det blir 6 lååååånga månader.. Åh,, vill INTE!!
Är såklart glad för hennes skull och det är en stor grej men.. "För långt bort för en kram" :/
Saknar dig redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0