2/5 Botten Is Nådd

All den ilska jag haft över att jobbet är ett rent helvete har gått upp i rök. Den har gått över i en lugn och ganska skön uppgivenhet, jag kan inget göra ändå. Behöver inte kämpa för att det ska bli bra när det inte kan bli det.. Allt är så dåligt och kraftlöst just nu.. Jag menar om du slänger en sten på 5 kilo i havet, flyter den? Säg så här, OM den flyter så ska jag gå till tvärsöver Östersjön till Polen och ta en öl och sen gå hem igen.. Torrskodd!!

Jag vill ha Söndag kväll nu så jag får sätta mig i bilen i 6 ljuva timmar med den bästa jämte mig o anlända till min absoluta favoritstad Stockholm! Det ska bli SÅ skönt att komma bort några dagar så det är inte klokt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0