23/5 Summering

Gårdagen blev en satans tjock dimma. Jag och Martin la grunden för den i bastun hemma hos honom. Lite grill med hövding G och PG blev det med, gött som fasen.
Farsan tog ansvaret som taxi in till mig där vi mötte upp Tobbe och Robin.. Tanken var väl att vi skulle till Harrys men ja..

Nu ska jag jag, Micke, Mattias och Lasse ta en öl på gården här ute .. Nice =) Ikväll blir det nog lite umgänge med Ebba för första gången på riktigt länge. Hon har ju haft praktik :/ Kul för henne o tråk för mig =)

O visst ja.. Tack för all respon på min kopierade text, synd alltför många inte var så rumsrena att jag pubicera dom. Det gaaur inte lägga upp vad som helst liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0