15/5 Uppdatering..

13/5
Denna dagen startades upp med en lunch med Lasse.. Mycket trevligt. Givetvis en del snack om fotboll men även en del om studier o dylikt. Sen drog vi in på systemet varpå jag inhandlade diverse öl och en flaska vitt inför kvällen. Drog ner Hällevik vid 14.30 typ.. Slog mig ner i gräset där nere o avnjöt drickan. Maif-Hammarby vill jag bara glömma.. 4-2 till Maif så nu får dom möta AIK hemma i cupen..
Efter fotbollen blev det en jäkla vändning.. Från en trist hemmakväll blev det en riktigt bra kväll/natt, NYKTER! Eller ja, slutade dricka vid 18.30 innan fotbllen.

14/5
Vaknade upp på ett strålande humör, JAG vet varför men det ska inte ut här.. Låg i sängen HELA dagen tills det var dags att åka till Hasslö för o kolla på Goiset. Vi vann där ute med 3-2 efter underläge med 2-0 i paus!! Göttans!!
Igår kväll hyrde jag en film, den verkade grymt bra, Die Welle.. Vad som inte framgick mer än möjligen titeln var att de pratade tyska i filmen. HELA tiden.. Hur bra blir det liksom? Nej, slog av efter halva men har kollat på den idag. Den var faktiskt bra men det är ingen film man ska se när man e trött med tanke på språket =)

15/5
Idag finns inga speciella planer men ska nog ut på jakt efter en prisvärd cykel tänkte jag.. oka en tvättid ska jag göra med. Klart är i alla fall att fest blir det INTE.. men kanske något litet glas "fynd" =)

"A man got to do what a man got to do"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0