12/5 Äntligen =)

Fan så gott.. Tränade för fullt idag utan att känna minsta smärta i ljumsken. Visst, det gör lite ont nu men det visste jag om att det kommer göra och så länge det är efter gör det inget. Tar väl ett litet tag till innan man är tillbaka i matchtempo men det får ta den tiden det tar =)

Dagens bästa var kanske ändå att Ebba tog körkort =) tyvärr var jag helt väck när hon berättade det så mitt "grattis" var kanske inte det mest energiska men jag menade det verkligen.. Hon fick ta min bil ner till jobbet i SBG =) Riktigt kul för henne =) Hon kör väldigt bra dessutom...

Ikväll blir det lugnt som tusan, har inte sovit alls mycket i med jag ska vända tillbaka dygnet. Ledig 9 nätter nu , SÅ nice!!
I morgon blir det nog en lunch med Lasse på stan, brukar bli trevligt =)




"I´m a member of the Metallica family"

22 dagar kvar till SRF =) Vi ska röja SÅ hårt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0