6/3 01.19

Idag/igår var jag hos veterinären med Tizma. Hon skulle raka bort tjorvorna hon fått på ryggen... Det gick bra.
Dock har hon varit som en packad torsk hela kvällen. Ebba och Becca har varit här hela kvällen och hjälpt mig, dom är ju aningen mer vana vid djur och deras beteende än vad jag är.. Tack!=) Är sjukt avundsjuk på dom där två (svinen), på söndag ska dom nämligen se Metallica Live!! Jäklar vad jag hade velat vara där..!!

Nu har man klivit på sitt pass, har larmjour till klockan 07.. Men det ska väl funka, har satsat en slant på lite NHL i natt så jag har lite att följa upp i alla fall.

I morgon ska jag klippa mig, ingen aning hur. Det ligger bra till att jag bara klipper topparna lite så det växer igen =)


Kommentarer
Postat av: sir väs

Oh my god, jag klickade in på DIN blogg och nu ser jag din nya frisyr...Före och efter bild... Tycker absolut att den har dratt av några år på nacken =)

Kolla in------------->

http://jojjesblog.blogspot.com/

2009-03-06 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0