5/3 03.12

Idag/igår lämnade jag ett av de kanske tyngsta besluten i mitt liv. 
Det är inget jag kommit på helt plötsligt eller något jag blivit arg över och beslutat hastigt.
Nej, det har växt fram under vintern..
Jag har lagt av med fotbollen. Jag säger väl dock inte att jag är borta för gott men just nu vill jag inte se en fotboll.
Det känns som en stor börda och tider att passa. Självklart kommer jag sakna tugget i omklädningsrummet, grabbarna!
Att gå ut på en fotbollsplan och få ont i mina ljumskar.. Nej, det kommer dröja innan jag saknar det, OM jag saknar det.
Jag har haft strul med ljumskarna sen jag var 17-18... Nu har det till o med börjat gå ut över jobbet. Får vara nog någon gång..

Kommentarer
Postat av: Cederkquist

Du är välkommen till Svängsta! :D kom dit och tugga lite ;) tror du känner suget innerst inne !

2009-03-08 @ 18:41:02
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0