21/3 16.05

Två dagars fest som ska ut ur kroppen. Känns sådär får jag erkänna. Eftersom alternativen är ganska många kanske man skule ge sig på det en tredje dag. Hmm?? Vi får se vad som händer.
I förrgår var de fest hemma hos mig med alex, Ebba, Becca o Alen och igår var det födelsedagsfest hemma hos Alen. Nytt folk för min del. Kände inte en enda men det var jäkligt kul!! Man har alltför ofta förutfattade meningar om människor o sedan när man träffar dom visar det sig att dom är hur trevliga som helst.
Nu ska jag ta täcket över mig o krypa ner i soffan och kolla på Londonderby mellan Tottenham-Chelsea =)
De e naaajs... =)

"Ctrl - Alt - Delete"

Kommentarer
Postat av: Gisse

förutfattade meningar.. jo, kolla bara vad du tyckte om mig när du såg mig. nu vet jag att du tycker om mig ;) haha. ta det lugnt!

2009-03-21 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0