16/3 17.22

Mår prima idag igen.. Ja förutom att vissa frestelser kryper i mig men det kan jag kanske överleva ;)
Har just idag en sån där extrem längtan efter festival!! Att få göra vad man vill.. Ha på sig vad man vill.. Vara sig själv för en stund  =) 78 dagar kvar till SRF..!!! Mitt hjärta skriker av längtan!!  Att det förhoppningsvis snart trillar in en biljett till Peace and Love gör inte heller ont.

Ikväll går man på näst sista passet sen en skööön jävla ledighet på 5 nätter.. Hur ska vi slå ihjäl den?? Lätt...

Förresten, måste ju nämnas att jag igår än en gång fick stoltsera med mina fenomenala musikkunskaper hemma hos Alex.. haha Fan va lätt!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du mr Nilsson! Du var inte sååå jävla grym hahaha

2009-03-16 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0